Sunday, August 26, 2007

Hösttrailers


Oooh... Intressant!
* Elizabeth: The Golden Age - Jag gillade första filmen, kostymdraman är min grej, den verkar fylld av bra folk. Klart som fan att jag ska se den! (releaseinfo)
* Enchanted - Jajaja, jag vet att jag är en tönt men jag älskar sagor, och Amy Adams. Synd bara att Marsden än en gång får spela han som aldrig någonsin får tjejen. X-Men, Superman Returns, The Notebook... Det går inte bra för killen. (På tal om Stålis: Förstörd colareklam + Superman Returns-poster!). (releaseinfo)
* Lars and the Real Girl - För ett tag sedan handlade femmans Outsiders om en karl som levde med en Real Doll. Jag minns både honom och hans historia väldigt väl, skulle lätt kunna peka ut honom i en line-up. Sådana människor fascinerar mig helt enkelt. Gosling är duktig, och filmen lovande. (releaseinfo)
* The Nines - Först verkade filmen väldigt intressant och spännande, sedan kom trailersnutten som många av oss associerar med ett känt spel och både jag och sambon började garva. Det var säkert inte meningen eftersom det är en thriller, inte en komedi. Hur som helst verkar den bra. (releaseinfo)

Fisljummet
* Halloween - Den här är mer en film jag vill ha sett än en jag verkligen längtar efter. Men så fort jag såg Brad Dourif blev jag vänligare inställd mot den. (releaseinfo)
* The Last Winter - Mixa The Thing, Alien och 28 dagar senare så har du den här filmen. Eller? Vi får väl se. (releaseinfo)
* Right at Your Door - Visst har jag en benägenhet att gilla sådana här intima panikfilmer, och det verkar ju filmvärlden göra med för tillfället. Men allt i den genren är ju inte kalas och den här känns inte riktigt så lovande som den skulle kunna. (releaseinfo)

Hell no!
* Closing Escrow - När man gör en trailer brukar man ju ta med några av de bästa bitarna i filmen för att locka till sig tittare. Om det är var det roligaste de kunde få med tycker jag synd om dem. (releaseinfo)
* Eye of the Dolphin - Den är säkert jättemysig att titta på rent visuellt, och nästan alla gillar ju delfiner. Men storyn verkar otroligt smörig och finns det verkligen en enda människa är ett Rädda Willy-fan och längtar efter mer? (releaseinfo)

No comments: