Wednesday, September 19, 2007

Thug means never having to say you're sorry!

Varning! Spoilers för Weeds 3x06

När Weeds började igen blev jag superlycklig - äntligen lite kvalitetstv! Andra säsongens avslutning var ju helt fenomenal, snacka om cliffhanger, men även om jag gillade början tyckte jag att det var en lite tråkig vändning med U-Turn. He rubbed me the wrong way helt enkelt. Men så när jag såg avsnitt 6 på säsong 3 idag kände jag att han faktiskt var riktigt kul, speciellt i kontrast till Konrad som är en så mesig och slätstruken partner. Mitt humör gick upp och jag var glad i hela Weeds igen och såg fram emot att få se Thugnancy lära sig att sparka lite rumpa. Men vad händer? Min potentiella nya bovfavorit går och blir misstagsmördad! Marvin då! Det kan ju bli jätteroligt ändå, jag gillade previewscenen av begravningen, men om du frågar mig så hade jag hellre sett lite för bitchiga Heylia kasta in handduken.
Så RIP, U-Turn, du är saknad!

No comments: