Wednesday, May 30, 2007

Test - Vilken Six Feet Under-karaktär är du?

Först vill jag varna dig eftersom testet är gjort av någon som inte är speciellt bra på engelska. Sedan så verkar det inte stämma så bra, för även om jag kan känna igen mig i Claire är jag långt ifrån lika vild och galen. Jag skulle nog säga att jag är mer lik David och måste erkänna att när jag tittar på Six Feet Under blir jag faktiskt lite sugen på att bli begravningsentreprenör...

Which Six Feet Under Family Member Are You Most Like?

Claire Fisher

You are fun, wild, full of life, even though you have been surrounded by death your whole life. You have not found yourself yet. You are constantly attracted to the wrong people and get yourself into bad situations

Personality Test Results

Click Here to Take This Quiz
Brought to you by YouThink.com quizzes and personality tests.

No comments: