Friday, July 27, 2007

Dawns Dilemma - JarJar eller renlighet?

Ojojoj! Hela sju personer röstade i förra frågan - colour me impressed! Mest populära svaret var att sömn behövdes, oavsett hur bra eller dålig Glitter var.

Nya frågan:
Vad skulle du välja? Att varje gång någon nämnde något som har med Star Wars-filmerna att göra (det skulle alltså räcka med ett citat eller namedropping) så gör du automatiskt en irriterande JarJar Binks-imitation som varar i minst fem minuter, eller att du bara får duscha en gång i veckan för resten av ditt liv.

1 comment:

Anonymous said...

det är ju inte så att jag dör om jag itne får duscha varje dag, jar-jar äger heller inte fett men med tanke på att de jag umgås med inkl jag själv mycket sällan nämner något som har med star wars att göra. Så om jag måste göra jar-jar grejjen 4-5 gånger under ett år är det helt OK! :D...