Saturday, July 21, 2007

Sju trailers


Oooh... Intressant!
* 3:10 to Yuma - Det kan vara Deadwoods fel, men jag känner mig mycket mer vänligt inställd mot western än vanligt. Visserligen har nästan alla westernfilmer jag sett varit bra, och Christian Bale är ju aldrig fel. Ben Foster (bild) har visat sig vara en riktigt bra skådis dessutom. (releaseinfo)
* Death At a Funeral - Saker som är roliga på film/TV, om du frågar mig: britter och begravningar. (releaseinfo)
* No Country for Old Men - Coenbröderna brukar alltid göra bra film, men så kom Intolerable Cruelty och Ladykillers (okay jag har inte sett den sistnämnda men jag har svårt att tro att jag skulle gilla den - jag tycker inte ens om originalet). Med den här filmen kanske de återigen kan förknippas med kalasrullar! (releaseinfo)
* War - Du får kalla mig butch om du vill, men jag gillar Jet Li, explosionsaction och folk som slåss snyggt. (releaseinfo)

Fisljummet
* Charlie Bartlett - Humorn verkar trevlig (jag gillar morsan), jag är lite svag för både Robert Downey Jr. och hela skön lirare i highschool-genren men jag fick ett väldigt dåligt intryck av Anton Yelchin (som gör titelrollen). Han verkar ju urkass. (releaseinfo)
* Underdog - Först tänkte jag lite överlägset: "Man skulle varit med på mötet när den här pitchades, höhöhö!". Men så en bit in i trailern såg jag att Peter Dinklage och Patrick Warburton var med och då kanske jag måste se den ändå. Hahaha, vilken tönt jag är. (releaseinfo)

Hell no!
* December Boys - Jag gillar coming of age lika mycket som the next guy, men ugh, den här verkar riktigt smörtråkig. (releaseinfo)

No comments: