Sunday, July 8, 2007

Trailers hit och trailers dit!


Oooh... Intressant!
* The Bourne Ultimatum - Jag hoppas att den här ger en värdig avslutning till en hittills bra trilogi. (releaseinfo)
* The Golden Compass - För det första älskar jag fantasy/äventyr för barn och ungdomar, för det andra är filmer med häxor min största guilty pleasure. (releaseinfo)
* Shoot 'Em Up - Den här filmen verkar inte ta sig själv på för stort allvar (=bra), och det ska blir riktigt kul att se Paul Giamatti få spela bad guy. (releaseinfo)

Fisljummet
* August Rush - Jag må gilla musik och grundplotten, men filmen verkar lite väl smörig, klyschig och snyftig för att man ska längta efter den. (releaseinfo)
* Skinwalkers - Jag är allt lite svag för varulvar och vampyrer och liknande, men filmer som berör ämnet är sällan bra och oftast alltför fjantiga och översexiga. Den här känns lite väl riktad mot klonade, trettonåriga gothbrudar som tycker att det är såååå coooooolt och annorlunda!!! Min svaghet kvarstår dock. (releaseinfo)
* The Visiting - Så var det dags att ännu en gång filmatisera The Body Snatchers av Jack Finney. Jag kommer givetvis att se den då jag ser alla nya filmer av den här typen, men så värst bra verkar den då inte. (releaseinfo)

Hell no!
* American Gangster - Jag tycker att den här filmen verkar tröttsam och det hjälper ju inte direkt att Russell Crowe och Denzel Washington (två gubbar jag finner väldigt okarismatiska) spelar huvudrollerna. Å andra sidan skymtade jag Chiwetel Ejiofor och honom gillar jag. (releaseinfo)

No comments: