Saturday, July 14, 2007

Mina besökare

Jag har nu kommit upp i över 500 förstagångsbesökare! Grattis till mig. Men hur tar de sig hit och var kommer de ifrån egentligen?

Här är en bild på varifrån mina senaste besökare kommer ifrån, och vad de allra senaste googlat efter för att ta sig dit.


Andra populära sökningar är olika sorters test, undertexter och bilder på Angelina Jolie. Men mina favoritsökord hittills är ändå:

* "Vars har hon varit med i ?Michelle Trachtenberg" (hett tips: IMDb)
* "hur dog Christian Kane i Close to home?"
* "sex trailers" (eh?)
* "jamie bergman naken" (Snacka om att ha hamnat fel)

Mina mest besökta sidor är huvudsidan (no surprise), Symmetri är skönhet-labeln och min recension av The Last Run. Den sistnämnda är lite förvånande faktiskt.

1 comment:

Anonymous said...

Hihi, jag brukar söka på dawn weiner blog. Glömmer alltid att bokmärka.. höhö