Saturday, July 14, 2007

Nu är det dags för trailers!


Oooh... Intressant!
* Dynamite Warrior - Haha, den här verkar ju urunderhållande! (releaseinfo)
* King of Kong - Den här är ju ett måste! En dokumentär om två nissar som tävlar om vem som är bäst på Donkey Kong. Sambon är ju dessutom tvspelsdesigner så han lär ju vilja se den med. (releaseinfo)
*Rocket Science - Verkar vara en rar feelgoodfilm man kan mysle sig igenom. (releaseinfo)
* The Spiderwick Chronicles - Klart jag ska se den här. Älskar sådana filmer (nähä!). (releaseinfo)

Fisljummet
* Feast of Love - Greg Kinnear är ju med, men filmen verkar lite väl käck och jag är så trött på Morgan "one trick pony" Freeman. (releaseinfo)
* The Game Plan - Innan trailern började tänkte jag "fnys, disney och sport? Nej tack!" men den var ju så gullig haha! Sedan så tycker jag att The Rock är ganska rolig. Kommer antagligen vara en solid tvåa, men ändå. (releaseinfo)
* The Water Horse - Aaaw, söt barnfilm som verkar lagom kalkonig. (releaseinfo)

Hell no!
* Arctic Tale - Isbjörnar är skitsöta, men berättarspåret hade samma humor som i America's Funniest Videos. Kass med andra ord. (releaseinfo)
* Who's Your Caddy - Inte min humor, nej. (releaseinfo)

No comments: