Sunday, June 17, 2007

Film på TV - v. 25

Ännu en gång har jag lyckats missa alla utom en (Wilde, som var en besvikelse) av filmerna jag velat se denna vecka. Ganska duktigt jobbat av mig, men jag måste säga att jag faktiskt varit väldigt trött och att det varit enklare att bara titta på Deadwood.


Måndag 18/6
* Wild Bill 21.00 TV4 Film - I början av Deadwood (westernserien jag just nu glor på på DVD) så är Wild Bill Hickok med, så då måste jag ju se filmen om honom.

Tisdag 19/6
* Min kusin Vinny 21.00 TV6 - Min sambo har tjatat så om denna film att jag faktiskt inte har ett val. Jag tycker inte att den verkar superbra, men vad fan...

Onsdag 20/6
* Queen Elizabeth I 21.00 SVT 1 - Om jag, som är svag för kostymdraman, ska se denna så betyder det att jag kommer missa Monk. Men går inte det i repris?

Torsdag 21/6
Hm... Ingenting lockar direkt. Jag är inte In the mood for love. Har bara sett en annan film av regissören (2046) och den var så tråkig att jag stängde av. Snygg var den dock.

Fredag 22/6
* Kids 00.45 Tv4 Film - Kom igen nu, den här veckan ska jag väl ta och komma ihåg skiten.

Lördag 23/6
* En fru för mycket 12.50 TV3 - Jag är hundra på att jag såg den som liten, men att skärrande scener (män med grismasker) från en annan film blandats in i minnet så jag måste se den för att reda ut det hela.
* Trassel i tropikerna 21.00 TV4 Komedi - Jag hade tvättid när den sändes förra veckan och missade till min förtvivlan denna film.

Söndag 24/6
* Happy, Texas 18.05 Tv400 - Verkar vara en dussinkomedi, men har skådisar jag tycker om!
* Gigli 21.00 TV3 - En film som anses vara en av de sämsta någonsin måste man ju se.

No comments: