Saturday, June 9, 2007

Trailermania


Oooh... Intressant
* I Am Legend - Verkar vara en blanding mellan 28 dagar senare... och Den tysta jorden, två filmer jag gillade och två typer av filmer jag är svag för. (releasedatum)
* You Kill Me - Nu kanske den inte verkar superintressant, men komedier om yrkesmördare är ju aldrig fel. Jag tycker mycket bra om både Oss torpeder emellan och Grosse Pointe Blank (tänker inte skriva den svenska titeln!) och hoppas att denna ska vara åt samma håll. (releasedatum)

Fisljummet
* Captivity - Hm... Den kommer nog inte vara mer än lättglömd underhållning. Jag hoppas på mer psykologisk skräck än splattersawig sådan. Men det är väl bara att glömma. (releasedatum)
* Duck - Jag vet inte, jag. Den verkar lite pretto, och kommer antagligen vara helt underbar eller väldigt kräkframkallande. (releasedatum)
* Gracie - Okay, den verkar ganska smörig och klassiskt underdogig som det brukar vara i amerikanska sportfilmer. Men den handlar ju faktiskt om en kickass tonårstjej som försöker bryta mallen. Alltså lyckas den sparka upp sig själv till fisljummet. Dessutom verkar Carly Schroeder ovanligt ickeirriterande för att vara en av dagens tonårsskådisar. (releasedatum)

Hell no!
* Georgia Rule - Denna film har fyra saker jag inte gillar: Den verkar jobbigt käck charmigt tokig, Garry Marshall står för regin, Lindsay Lohan har en stor roll och urtrista Dermot Mulroney spelar hunk. Ew. (releasedatum)

No comments: