Saturday, June 23, 2007

Sex små trailers!


Oooh... Intressant!
* 1408 - Jag avgudar både John Cusack och Tony Shaloub, så trots att regissören bakom urusla Strandvaskaren (Mikael Håfström) gjort denna ska jag se den ändå! (releaseinfo)
* Live Free or Die Hard - Jag skiter ganska brutalt i trailern egentligen. Det jag vet är att jag gillar Brucan, att jag funnit de andra Die Hard-filmerna underhållande, jag tyckte om Len Wisemans Underworld och jag är riktigt sugen på gammal, hederlig action. (releaseinfo)

Fisljummet
* Interview - Jag kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta för Buscemi, men den här filmen verkar ganska seg. Sienna Miller är ju inget dragplåster heller direkt och om man ersatt henne med någon mer intressant skulle filmen locka mer. (releaseinfo)
* Superbad - Ingen galen skrattfest kanske, men den verkar lagom charmigt feelgoodig för mig. Sedan så är det ju alltid kul att se vad Michael "George Michael" Cera har för sig. (releaseinfo)

Hell no!
* Mr. Bean's Holiday - Snaaaaark. Mr. Bean-konceptet är ganska trött och gjort. Lägg ned. (releaseinfo)
* Pierrepoint: The Last Hangman - För att vara en brittisk film om ett intressant ämne verkar den här filmen otroligt långrandig. (releaseinfo)

No comments: